Passa al contingut principal

Entrades

S'estan mostrant les entrades d'aquesta data: setembre, 2015

INTERSCHUTZ 2015 - NOVETATS KRONENBURG

Fundada al 1823 per la família Kroneburg holandesa, aquesta empresa presentava 3 vehicles a la fira de Hannover. Situada a la localitat de Wanroij, a la província de la Brabantia del Nord, 2 eren ARFF per aeroports i el tercer una unitat urbana per a primera intervenció. Stand de la KRONENBURG FIRE a la fira de Hannover MAC CT009 - Gran vehicle d'intervenció per aeroports, aquest vehicle en execució 8 x 8 inclou un tanc d'aigua fins a 18.000 litres, i un altre d'escuma fins a 2.000 litres.  La capacitat de la bomba es de 8.000 litres per minut. Espot lliurar amb fins a 2 motors (DEUTZ) i una potència de fins a 1.400 HP. El segon vehicle també per aeroports, es el MAC CT012, presentat en la seva versió bàsica de 4 x 4 , està construit en Composite, el que li permet tenir un mínim manteniment i un alta resistència a la corrossió, en altres paraules, la carrosseria està lliure de manteniment. Una característica d'aquest vehi

INTERSCHUTZ 2015 - NOVETATS - GIMAEX

En el Newsletter nº 11 de   GIMAEX , dedicat exclusivament a la INTERSCHUTZ 2015, hi varen posar en detall tots els vehicles que s'exposarien i la seva ubicació, be al propi estand, de 4.000 metres quadrats on hi anirien 21 unitats, i 4 a l'exterior. Vehicle extintor forestal CCFM sobre xassís Renault HLF-2 sobre xassís Renault RESTA DE VEHICLES EXPOSATS A LA INTERSCHUTZ 2015 Unitat mòbil de Comandament MCU - 3 - BOMBERS DE HANNOVER   Unitat per gestió de grans accidents - RW                          

INTERSCHUTZ 2015 - VEHICLES EXTINTORS - FERRARA

            Fundada al 1979 per Chris Ferrara a Baton Rouge, Louissiana,   FERRARA  es una història diferent a tot el que hem conegut fins ara, doncs aquest home era fabricant de tubs per a la refineria de petrolis més gran de Louissiana a la vegada que Bomber Voluntari al Cos de Bombers de Central de Baton Rouge.   En Chris Ferrara va veure que un dels reptes que tenien els Bombers Voluntaris del Cos de Central era la necessitat de dur molta aigua als llocs on es produïen els focs i com que ells atenien un àrea rural, no hi havien hidrants per obtenir el líquid element. Per altra banda, adquirir un nou tanc amb gran capacitat costava uns diners que ells no tenien, així doncs, que va decidir que el fabricaria ell.   A partir d'aquí ja us podeu imaginar el que va passar, aquesta primera unitat en va donar pas a un altre i així fins ara.   Qui vulgui endinsar-se una mica més en tota la història, pot fer-ho aquí.   El que vàrem veure a la INTERSCHUTZ